Dijital pazarlama, işletmelerin potansiyel müşterilere ulaşabilmesi için çeşitli stratejiler sunar. Bu stratejilerden biri olan Tıklama Başına Ödeme (PPC) reklamcılığı, birçok işletme için etkili bir araç haline gelmiştir. Peki, PPC tam olarak nedir ve bu kadar popüler olmasının nedenleri nelerdir? PPC Nedir? PPC, reklamverenlerin her tıklama başına ödeme yaptığı bir online reklam modelidir. Genellikle arama motorları üzerinden gerçekleştirilen PPC kampanyalarının en…
Devamını Oku »Dijital pazarlama için büyük öneme sahip olan reklamlar için farklı seçenekler vardır. Her ne kadar akla ilk olarak arama ağı ve sosyal medya gelse de seçenekler bunlarla sınırlı değildir. Google görüntülü reklam ağı (GDN) da dijital pazarlamada yaygın olarak kullanılır. Ads panelinden yönetilen bu reklamlar, arama ağı reklamlarından daha farklı bir yapıya sahiptir ve kullanım amacı çoğunlukla daha farklıdır. Google…
Devamını Oku »Google Tag Manager (GTM), web sitelerine ve mobil uygulamalara farklı etiketleri kolayca eklemeye imkan veren bir Google aracıdır. Tamamen ücretsiz olarak sunulan bu araç, Analytics, Ads ve Search Console gibi diğer Google araçları ile entegre hale getirilebilir. Böylece ilgili web sitesindeki kullanıcı davranışları, çok daha detaylı bir şekilde takip edilir. GTM, dijital pazarlamanın en önemli metriklerinden olan dönüşümlerin etkili bir…
Devamını Oku »