Instagram Reklam Verme Rehberi ve Reklam Ücretleri
Instagram reklam verme, dijitalleşen dünyada bir tercih olmaktan çok bir zorunluluktur. Potansiyel müşteri kitlesine etkili bir şekilde ulaşmak için dünya genelinde milyarlarca kullanıcısı olan bu platform, en iyi seçeneklerden biridir. Doğru reklam stratejisi ile Instagram’da, potansiyel müşteri kitlesine düşük maliyetlerle ulaşılabilir.
Meta şirketleri içerisinde yer alan Instagram’ın dünya genelinde kullanıcı sayısı milyarlarla ifade edilir. Ülkemizdeki kullanıcı sayısının ise 40 milyondan fazla olduğu tahmin edilmektedir. Bu büyük kitle, pazarlama için ciddi bir potansiyele sahiptir. Söz konusu potansiyelden Instagram reklamları ile yararlanmak mümkündür. Peki, Instagram’da nasıl reklam verilir? Reklam ücretleri ne kadardır?
Instagram Reklamları Nereden Verilir?
Dijital pazarlama için en önemli sosyal medya kanalının Instagram olduğu bilinmektedir. Buradaki kullanıcıların alışveriş yapmaya daha eğilimli olması, doğru reklam stratejisi ile işlemelerin ciddi kazançlar elde etmesini sağlar.
Reklamlar için iki farklı seçenek vardır. Bunların ilki, Instagram uygulamasıdır. Uygulama üzerinden istenilen gönderi veya hikayeye reklam açılarak daha fazla kullanıcıya ulaşması sağlanabilir. Ancak uygulama üzerinden açılan reklamlarda detaylı ayarlama yapılamaz. Reklamların açılması için ikinci seçenek ise Facebook Business Manager’dır. Business Manager, Facebook ve Instagram reklamlarının profesyonel olarak açıldığı ve yönetildiği bir paneldir. Bu panel üzerinden, detaylı ayarlamalar yapılarak reklamlar verilebilir.
Facebook Business Manager Nedir?
Facebook Business Manager, Meta’ya ait sosyal medya platformlarının reklam yöneticisidir. Bu platform üzerinden Facebook, Instagram ve diğer Meta şirketlerine reklam verilebilir. Burada işletmeler kampanyalarını detaylı olarak oluşturabilir. Üstelik panel üzerinden çok sayıda kampanya açılması da mümkündür. İşletmeler, farklı bir panele ihtiyaç duymadan çok sayıdaki kampanyayı buradan yönetir. Böylece tüm verileri tek bir yerde toplayarak, reklamlarını etkili olarak optimize etme imkanı yakalar.
Business Manager, Pixel kodlarının da düzenlendiği alanlardır. Bu kodlar, web sitesine gelen kullanıcılara ait verilerin toplanmasını sağlar. Toplanan verilerle kampanyalar optimize edilir ve çok daha etkili sonuçlara ulaşılır. Doğru Pixel kullanımı, hem geri dönüş oranını artırır hem de reklam maliyetlerinin minimize edilmesine katkı verir.
Instagram reklamları için öncelikle Business Manager’i öğrenmek, buradan hangi işlemlerin, nasıl yapıldığını bilmek gerekir. Profesyonel bir bakış açısı ile kampanyaların yönetilmesi için Business Manager, kritik öneme sahiptir.
Business Manager’a Facebook Sayfası Ekleme
Business Manager açmak için öncelikle bir Facebook sayfasına sahip olmanız gerekir. Facebook sayfanız varsa https://business.facebook.com/ adresi üzerinden Business Manager’a giderek hesap açabilirsiniz. Böylece yönetici olarak tüm işlemleri çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz.
Instagram üzerinden reklam verebilmek için Facebook hesabınızın da olması gerekir. İlk başta mantıksız bir durum gibi gözükse de her iki platformunda Meta bünyesinde olması nedeniyle böyle bir durum oluşmuştur. Buradaki kampanyalar, Facebook sayfası üzerinden açılır ve istenilen platformlar seçilerek reklamlar verilir.
Bir Facebook sayfanız varsa bunu Business Manager’a eklemeniz, reklam verme sürecinin ilk aşamasını tamamlamanızı sağlayacaktır. Bu noktada izlenmesi gereken adımlar şu şekildedir:
- Ekranın sol alt kısmındaki işletme ayarlarına gidilir.
- Hesaplar > Sayfalar yolu izlenir ve Sayfa Ekle butonuna basılır.
- Açılan sayfadaki form eksiksiz ve doğru olarak doldurularak, Facebook sayfası buraya eklenir.
Instagram Hesabı ile Facebook Sayfası Entegrasyonu
Business Manager üzerinden Instagram’a reklam vermek için sağlanması gereken farklı bir şart daha vardır. Buraya eklenen Facebook sayfası ile reklam verilecek olan Instagram sayfasının birbirine bağlanması gerekir. Söz konusu bağlantı, Facebook veya Instagram’ın ayarlar kısmından yapılabilir.
Business Manager Reklam Hesabı Oluşturma
Hazırlık sürecinin son aşamasında ise Business Manager’a reklam hesabı oluşturulması gerekir. Oluşturulan hesap, Facebook sayfasının altında yer alır ve ona bağlı olarak çalışır. Dolayısıyla bu süreçte kullanılacak Facebook sayfası ve izlenen adımlar önemlidir.
Reklam verebilmek için burada reklam hesabının açılması temel şartlardan biridir. Ayrıca kullanıcılar, istedikleri kadar reklam hesabı açarak bunlar üzerinden kampanya oluşturabilir. Hesap açmak için ilk olarak Hesaplar > Reklam Hesapları yolu izlenmelidir. Ardından ise burada yeni bir hesap açılarak aktif edilmelidir. Business Manager için temel ayarların tamamlanmasının ardından reklam verme sürecine geçilir.
Instagram’da Nasıl Reklam Verilir?
Instagram’da reklam vermek için izlenmesi gereken aşamalar vardır. Bu aşamalarda reklamların türü, nerelerde görüneceği, amacı, kimlere gösterileceği ve toplam bütçe gibi önemli detaylar belirlenir.
Reklam Kampanyası Türü Seçme
Instagram, kullanıcıların amaçlarına göre farklı reklam kampanyası seçenekleri sunar. Sunulan kampanya türlerine ilişkin kısa detaylar şu şekildedir:
Bilinirlik
Markanın veya firmanın tanıtılmasını hedefleyen kullanıcılara yönelik bir kampanya türüdür. Bu kampanyada potansiyel kitleye reklamlar birden fazla gösterilir. Böylece müşteri kitlesinin markaya / firmaya aşina olması sağlanır. Burada temel hedef marka bilinirliğinin artırılmasıdır. Yani reklamlar üzerinden satış yapılması gibi hedefler için söz konusu seçenek uygun değildir.
Marka bilinirliği, reklam stratejilerin temel taşlarından biridir. Etkisiz gibi görünmesine karşın daha sonraki süreçlerde elde edilen istikrarlı başarıların temelinde, zamanında marka bilinirliğine yapılan yatırımlar vardır.
Trafik
Bu kampanya türünün hedefi, verilecek bağlantıya trafik sağlanmasıdır. Kaç kişinin reklamlar üzerinden ilgili siteye veya profile gittiği ölçülür. Süreç, kullanıcıların hedef siteye ulaştırılması ile tamamlanır. Sitelerine veya sosyal medya hesaplarına hedef kitlesini çekmek isteyen işletmeler için ideal seçeneklerden biridir.
Etkileşim
Burada sadece hedef kitle trafiğinin siteye getirilmesi sağlanmaz, buna ek olarak etkileşime girmesi de teşvik edilir. Siteye üye olma, gönderiyi beğenme, bir etkinliğe katılma ve form doldurma gibi amaçlar için söz konusu kampanya türünden yararlanılır.
Potansiyel Müşteriler
Hedef siteye veya sosyal medya profiline ilgi duyma potansiyeli olan kişilere gösterilecek reklamlardır. Burada hedef kitleye gösterilecek bir form oluşturulur ve bu form üzerinden hedef kitlenin bilgileri toplanır. Amaca göre telefon numarası ve mail adresi gibi iletişim bilgileri talep edilebilir. Toplanan bilgiler, Yayınlama Araçları kısmında toplanır. Daha sonra ilgili bilgileri buradan alabilirsiniz.
Satışlar
Potansiyel müşterilere ulaşılması ve onlara ürün satılması için verilen reklamlardır. Bu kampanya türünde eyleme çağrı, direkt olarak pazarlamaya yöneliktir.
Hedef Kitleyi Belirleme
Bu sürecin belki de en önemli aşaması hedef kitlenin belirlenmesidir. Meta, Instagram kullanıcılarının neredeyse tüm verilerini toplar. Hedefleme, istenen kitleye reklamların gösterilmesini sağlar. Kullanıcılar bu noktada yaş aralığı, cinsiyet, konum, eğitim düzeyi ve ilgi alanları gibi farklı kriterleri kullanarak hedefleme yapar. Bu bölümde, reklamların gösterilmesinin istenmediği kitle de belirlenebilir.
Hedefleme yaparken tahmini kitle anlık olarak görünür. Buradaki kitleye göre hedeflemede iyileştirmeler ve geliştirmeler yapılabilir. Buradaki bazı ayarların da büyük bir dikkatle yapılması son derece önemlidir. Çok küçük detaylar, reklam maliyetlerini ciddi oranda artırır veya azaltır.
Reklam Formatları
Bu aşamada ise kullanılacak reklama dair görsel, görüntü ve metinler ayarlanır. Meta tarafından sunulan farklı reklam formatları vardır. Bunlara dair kısa detaylar şu şekildedir:
- Tek Görsel: Reklam olarak bir görüntü kullanılabilir. Kullanılacak medyanın istenen şartlara uygun olması çok önemlidir. Tam performans için istenen kriterlere uygun medyalar sisteme eklenmelidir. Görseller için çoğunlukla 1:1 (1080 x 1080) oranı kullanılır. Bu medyaları yüklerken sistem tarafından istenenler ekranda görünecektir. Görsel üzerine istenen metinler eklenebilir.
- Video: En etkili reklam türlerinden biri olarak kabul edilir. Kullanıcılar, farklı alanlarda bu reklamları kullanabilir. Hikayeler kısmında kullanılacak videolar en fazla 60 saniye, akışta kullanılacaklar ise en fazla 120 saniye olabilir. Videoların en az 600 pixel genişliğinde olması gerekirken, boyutu ise en fazla 4 GB olabilir.
- Döngü Reklamlar: Birden fazla görsel ve videonun kullanıldığı reklam formatıdır. Bunların tamamı tek bir reklam olarak gösterilir, ancak her biri için ayrı yönlendirme yapılabilir. Bir diğer etkili Instagram reklam türü olarak kabul edilir.
- Hikaye Reklamlar: Hikayeler bölümünde çıkar. Boyutun 9:16 oranında ve 1080 x 1920 pixel olması tavsiye edilir. Videonun uzunluğu ise en fazla 60 saniye olabilir.
Buradaki reklam formatlarının her birinin etkili olduğu alanlar ve sektörler vardır. Ancak genel itibariyle video formatındaki reklamların çok daha başarılı sonuçlar verdiği bilinir.
Bütçe ve Teklif Ayarları
Bu aşamada reklamlar için harcanacak günlük bütçe belirlenir. Bütçe ile birlikte reklamların süresinin ne kadar olacağı da yine panelden ayarlanır. Süresiz ve sınırlı süreli olarak kampanyalar aktif edilebilir. Ayrıca sınırlı süreliğine açılan reklamlarda harcanacak toplam bütçe de belirlenebilir. Yani kullanıcılar, kendi durumlarına bağlı olarak farklı şekillerde bütçeyi belirler.
Bütçenin belirlenmesi, reklamların performansı ile yakından ilgilidir. Çok düşük bütçeler, reklam maliyetlerini artırıcı etki yapar. Bu yüzden orta seviye veya yüksek bütçelerin tercih edilmesi gerekir.
Kullanılacak Görsel veya Görüntünün Ayarlanması
Reklam olarak kullanılacak görsel veya görüntünün ayarlanması gerekir. Bu medyaların üzerine metinler eklenebilir. Ayrıca eyleme çağrı butonları da eklenerek, reklamı görenlerin harekete geçirilmesi sağlanabilir. Medyanın çok fazla metinle ve butonlarla kapatılmaması gerektiği unutulmamalıdır.
Reklamı Yayınlama
Bu hazırlıklar sırasında reklamın verileceği gönderi de belirlenmelidir. Ayrıca Instagram reklamları ile kendi web sitenize de yönlendirme yapabilirsiniz. Bu noktada herhangi bir kısıtlama yoktur. Tüm kontrollerin ardından reklamlar yayınlanır. Gösterim, birkaç saat sonra başlar. İlk günler toplam bütçenin sadece bir kısmı harcanır, ancak birkaç gün sonra sistem tüm bütçeyi harcayarak reklamları gösterir.
Instagram Reklam Verme Adımları
Instagram reklamları, uzmanlık ve deneyim gerektiren bir alandır. Ancak reklamların açılması, sanıldığı kadar zor ve karmaşık değildir. Detaylı olarak anlatılan bu sürecin genel çerçevesinde izlenen adımlar aşağıdaki gibidir:
- İlk olarak Business Manager oluşturulur veya daha önceden oluşturulan bir Business Manager hesabına giriş yapılır.
- İşletme ile ilgili bir Facebook sayfası açılır ve reklam verilecek olan Instagram hesabı ile birbirine bağlanır.
- Facebook hesabı Business Manager’a bağlanır ve daha sonra burada bir reklam hesabı oluşturulur.
- Reklam hesabı üzerinden bir kampanya oluşturulmaya başlanır.
- Hedef kitle belirlenir, reklam türüne karar verilir ve bütçe ile ilgili ayarlamalar yapılır.
- Reklamın hangi Instagram gönderisi için verileceği (veya farklı bir web sitesi) konusu belirlenir. İlgili gönderi veya web sitesinin linki girilir.
- Reklamda kullanılacak video veya görüntüler ayarlanır. Bunların üzerine metin ve eyleme çağrı butonları yerleştirilir. Kontrollerin ardından reklamlar yayınlanır.
Instagram’da reklam verme süreçlerine dair genel detaylar bu şekildedir. Ancak Meta tarafından yapılan güncellemeler nedeniyle bu sıra zaman zaman değişebilir. Örneğin; hedefleme sürecin son aşamalarında birine getirilebilir. Buna karşın genel çerçevenin bu şekilde olduğu ifade edilebilir.
Instagram Reklam Ücretleri
Instagram reklam ücretleri sabit değildir. Gösterim ve tıklama başına maliyetler, başta sektör ve rekabet olmak üzere farklı unsurlara bağlı olarak farklılık gösterir. Kullanıcılar, kampanya oluştururken günlük maksimum bütçelerini kendileri belirlerler. Bu bütçeler üzerinden kaç tıklama alınacağı ise rekabete ve sektöre bağlı olarak değişir.
Instagram’da günlük en düşük bütçe 35 TL’dir. Yani 1 $ olarak belirlenmiştir. Dolar kurundaki değişimler nedeniyle bu rakam ilerleyen dönemlerde muhtemelen artırılacaktır. Ancak günlük minimum bütçe ile istenen performansın alınması neredeyse imkansızdır. İstenen performansın alınabilmesi için günlük en az 15-20 $ arasında bütçe belirlenmesi tavsiye edilir. Ancak söz konusu rakamlar da küçük ölçekli işletmelere yöneliktir. Büyük ve orta ölçekli işletmelerin günlük bütçesinin 3.000 TL ile 10.000 TL arasında olduğu bilinmektedir. Hatta çok daha yüksek bütçeleri olan işletmeler de vardır.
Instagram reklamları için net rakamlar vermek çok zordur. Ancak genel itibariyle bakıldığında tıklama başı maliyetlerin 0,2 $ ile 0,7 $ arasında olduğu ifade edilebilir. 1000 gösterim başına maliyet ise 2 $ ile 5 $ arasında değişir. Söz konusu fiyatların ortalama rakamlar olduğu ve rekabet düzeyine göre bunların değişebileceği unutulmamalıdır.
Instagram Reklam Ücretleri Nasıl Belirlenir?
Instagram reklam ücretleri, algoritma tarafından farklı veriler kullanılarak belirlenir. Reklam modeli, hedefleme, günlük bütçe, rekabet ve reklam süresi gibi etkenlerin tamamı bu süreçte dikkate alınır. Reklam ücretlerinin belirlenmesinde etkili olan faktörler aşağıdaki gibidir:
Açık Artırma Modeli
Instagram veya farklı bir dijital platformda verilecek reklamların tıklama ve gösterim başı maliyetleri, açık artırma modeli ile belirlenir. Aynı sektör için benzer hedefleme yapan işletmelerin günlük bütçeleri dikkate alınarak açık artırma sistemi işletilir. Buna göre reklam maliyetleri belirlenir. Rekabetin fazla olduğu alanlarda bu maliyetler doğal olarak çok daha fazla olacaktır.
Reklam Kalitesi
Reklam olarak paylaşılacak içeriğin kalitesi, bu süreçteki en önemli hususlardan biridir. Instagram, reklamlarda da kaliteli içerikler ister. Buna uygun kreatifler hazırlayan reklam verenleri, maliyetleri düşürerek ödüllendirir. Örneğin; reklam olarak paylaşılan bir videoya veya görsele yoğun şekilde beğeni ve yorum geliyor, ilgili hesabın takipçisi artıyorsa Instagram tarafından reklam maliyetleri düşürülür.
Kaliteli içerikte bir ödüllendirme sistemi vardır. Bunun yanı sıra paylaşılan reklam içeriğinin viral olma veya diğer kullanıcılar tarafından paylaşılma olasılığı da dikkate alınmalıdır. Hedef kitlenin bu yönde harekete geçmesi, reklamların çok daha geniş kitlelere düşük maliyetle ulaştırılmasını sağlar. Bundan dolayı kullanıcıların ilk olarak reklam kalitesine öncelik vermesi gerekir.
Hedefleme
Hedefleme maliyet ve istenen sonucun alınması noktasında etkili olan bir diğer önemli unsurdur. Doğru hedefleme yapılmadığı takdirde reklamlardan istenen geri dönüş alınamayacaktır. Gereksiz olarak gösterimler yapılacak ve maliyetler de artacaktır. Bundan dolayı hedeflemenin profesyonel olarak yapılması, kritik bir süreçtir.
Instagram, hedefleme konusunda son derece başarılı bir platformdur. Herkesin verilerini topladığı ve doğru olarak yorumladığı için istenen hedef kitleyi başarılı olarak belirler ve o kişilere reklamları gösterir. Ayrıca Pixel üzerinden data toplanmasına da imkan verir. Data kullanılarak da hedeflemeler yapılabilir. Bunun yanı sıra datada bulunan kullanıcıların özelliklerine benzer kişileri de istenmesi durumunda tespit eder. Böylece hedefleme çok daha etkili bir şekilde gerçekleştirilir. Bütün bunlar ise reklam maliyetlerini minimize eder.
Zaman
Reklamların toplam maliyetlerin zaman büyük bir öneme sahiptir. Örneğin; sürekli aynı kampanyalar açık olmasına karşın, maliyetlerin değiştiği fark edilir. Dönemsel olarak bazı sektörlere veya ürünlere artan ilgi, bu durumun temel nedenidir. Anneler günü, Black Friday ve tatil dönemlerinde reklam açan işletme sayısında ciddi bir artış olur. Buna bağlı olarak da rekabet ve tıklama başına maliyetler artış gösterir.
Instagram Reklam Ücretleri Nasıl Düşürülür?
Instagram reklam maliyetleri üzerinde etkili olan çok sayıda faktör vardır. Bu faktörler doğru değerlendirildiğinde reklam maliyetleri düşürülür. Ayrıca Meta business reklam eğitimi ile Instagram & Facebook reklamlarını yönetebilir daha düşük maliyetlerle cironuzu arttırabilirsiniz. Söz konusu maliyetlerin düşmesi için yapılması gerekenler şunlardır:
Business Manager
Esasında Instagram’da reklam vermek için ekstra bir araca ihtiyaç yoktur. Uygulama üzerinden istenen gönderiye yönelik reklamlar açılabilir. Ancak bu yöntemde detaylı hedefleme ve ayarlama yapılamamaktadır. Bunun yerine söz konusu işlemler için Business Manager kullanılmalıdır. Business Manager, çok daha detaylı hedefleme ve ayarlama imkanı verir. Bunun yanı sıra verilerin detaylı olarak incelenmesini de sağlar. Tüm bunlar, toplam maliyetlerin ciddi şekilde azaltılmasına katkı verir.
Bütçe
Herkes küçük rakamlarla büyük performanslar elde etmek ister. Ancak burada başarılı olmak ve düşük maliyetlerle bunu yapmak için bütçenin doğru belirlenmesi gerekir. Çok düşük bütçeler kullanıldığında, tıklama ve gösterim başı maliyetlerin daha yüksek olduğu bilinir. Söz konusu maliyetlerin düşürülmesi için bütçenin günlük en az 20 $ olması gerektiği kabul edilir. Bu rakam ne kadar artarsa algoritma çok daha etkili denemeler yaparak, maliyetleri minimize etme imkanı yakalar. Düşük bütçelerde bu denemeleri yapması mümkün olmadığından maliyetler yüksek olur.
Reklamları Değiştirme veya Kapatma
Kampanyalar açıldıktan sonra ilk günlerde dalgalı grafikler ortaya çıkar. Zira algoritma denemeler yapar ve en düşük maliyetli seçeneği bulmaya çalışır. Bunu birkaç gün veya bir hafta sonra yaparak, maliyetlerin ve sonuçların daha stabil hale gelmesini sağlar.
Kullanıcılar, sürekli reklamları değiştirir veya kampanyaları baştan başlatırsa tüm bu süreç yeniden başlar. Yeni başlatılan kampanyaların dengelenmesi içinde bütçe harcamalarının yapılması gerekir. Bundan dolayı kampanyalar dengelenene kadar beklenmeli ve sonuçtan memnun olunmaması durumunda kampanya değişimine gidilmelidir. Bunun içinse En az iki hafta sabırlı olunması gerekir.
A / B Testleri
Farklı kampanyalar açarak bunların performansları ölçülebilir. Örneğin; hangi hedeflemenin daha etkili sonuçlar verdiğini anlamak için farklı hedeflemeleri olan iki kampanya açılır ve bunların sonuçları orta vadede değerlendirilir. Daha düşük maliyetli ve yüksek performanslı olan seçenek tercih edilerek, maliyetler düşürülebilir.
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu
Açılan kampanyalar üzerinden profile veya web sitesine trafik çekilmesine rağmen istenen dönüşüm sağlanamıyorsa dönüşüm optimizasyonu yapılmalıdır. Bu işlem, Business Manager paneli ile ilgili olmayıp, Instagram hesabının veya işletme web sitesinin düzenlemesi şeklindedir.
Benzer Kitle Oluşturma (Look a Like)
Facebook pixel üzerinden veya farklı bir yerden elde edilen datalar, maliyetlerin düşürülmesinin en etkili yollarından biridir. Zira daha önce alışveriş yapan veya etkileşime giren kişilere ait datalar kullanılarak Business Manager üzerinden benzer kitleler oluşturulabilir. Böylece reklamlar, potansiyel müşteri olma olasılığı çok daha yüksek kişilere gösterilmiş olur. Bu durum ise reklamların daha verimli hale gelmesini sağlar.
Neden Instagram’a Reklam Vermelisiniz?
Dijitalleşen dünyada müşteri kitlesine ulaşmanın en hızlı yolu, optimize edilmiş sosyal medya reklamlarıdır. Zira neredeyse herkesin en az bir sosyal medya hesabı vardır ve günlük en az birkaç saatini burada geçirmektedir. Instagram ise toplam kullanıcı sayısı 2 milyarı geçmiş bir platformdur. Üstelik bu büyük kitlenin verileri (cinsiyet, yaş, ilgi alanları ve konum) Instagram’ın elindedir. Yani Instagram, kullanıcılarının neleri satın almaya yatkın olduklarını bilir.
Instagram reklamlarının diğer platformların reklamlarına göre çok daha başarılı sonuçlar verdiği bilinen bir durumdur. Bunun nedeni ise aşağıdaki gibi sıralanabilir:
- Çok detaylı hedefleme yapılmasına imkan verir. Hedeflemede yaş, ilgi alanı, konum, eğitim düzeyi ve benzeri parametreler kullanılır. Ayrıca datalar üzerinden de benzer kitleler oluşturularak etkili hedefleme yapılmasına imkan verir.
- Buradaki reklamların dönüşüm oranları çok daha yüksektir. Instagram reklamlarında sektöre bağlı olarak dönüşüm oranları %2-5 arasındayken, diğer platformlarda bu oranlar ortalama olarak %1 seviyesindedir. Meta, topladığı verilerle etkili hedefleme yapılmasını sağlayarak yüksek dönüşüm oranları elde edilmesine imkan verir.
Instagram reklamları çok etkili araçlardır, ancak bunların kullanımı için profesyonel bir yaklaşım gerektiği unutulmamalıdır. Eğer bu alanda deneyiminiz ve bilgi birikiminiz yoksa mutlaka profesyonel destek alabilirsiniz. Instagram ve diğer sosyal medya platformları için reklam danışmanlığı almak istiyorsanız, dilediğiniz zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.