0'dan Zirveye Sosyal Medya ve Reklam Eğitiminde indirim!

Fırsatı Kaçırma

Google

SEO Uyumlu Blog Yazısı Nasıl Yazılır?

SEO Uyumlu Blog Yazısı Nasıl Yazılır? sorusuna verilecek ilk yanıt, doğru konu seçimiyle başlamaktır.” Etkili bir içerik oluşturmak için yazar, gündemi analiz eder, kitlenin ihtiyaçlarını inceler ve arama hacmini değerlendirir. Konun; insanların sorunlarını çözen, bilgi sunan veya bir ihtiyaca yanıt veren nitelikte olmalıdır. Dijital pazarlama içerikleri hazırlayan yazar, görünürlük kazanmak için SEO, içerik ve sosyal medya başlıklarını tercih etmelidir Anahtar…

Devamını Oku »

Google Benim İşletmem SEO Ayarları: 10 Dakikada Üst Sıralara Çıkın

Dijitalde görünür olmak, her ölçekten işletmenin önceliği haline geldi. Özellikle fiziksel adresi olan firmalar, harita sonuçlarında daha fazla dikkat çekmek ister. Google Benim İşletmem SEO ayarları, bu hedefe ulaşmanın en hızlı yollarından biridir. Doğru yapılandırılan bir profil, kısa sürede sıralamada avantaj sağlar. Bu rehberde, yalnızca birkaç dakikalık işlemlerle daha fazla müşteri kazanmanızı sağlayacak ayarları açıklıyoruz. Google Benim İşletmem Nedir? Neden…

Devamını Oku »

PPC (Tıklama Başına Ödeme) Nedir ve Nasıl Çalışır?

Dijital pazarlama, işletmelerin potansiyel müşterilere ulaşabilmesi için çeşitli stratejiler sunar. Bu stratejilerden biri olan Tıklama Başına Ödeme (PPC) reklamcılığı, birçok işletme için etkili bir araç haline gelmiştir. Peki, PPC tam olarak nedir ve bu kadar popüler olmasının nedenleri nelerdir? PPC Nedir? PPC, reklamverenlerin her tıklama başına ödeme yaptığı bir online reklam modelidir. Genellikle arama motorları üzerinden gerçekleştirilen PPC kampanyalarının en…

Devamını Oku »

Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN) Nedir?

Dijital pazarlama için büyük öneme sahip olan reklamlar için farklı seçenekler vardır. Her ne kadar akla ilk olarak arama ağı ve sosyal medya gelse de seçenekler bunlarla sınırlı değildir. Google görüntülü reklam ağı (GDN) da dijital pazarlamada yaygın olarak kullanılır. Ads panelinden yönetilen bu reklamlar, arama ağı reklamlarından daha farklı bir yapıya sahiptir ve kullanım amacı çoğunlukla daha farklıdır. Google…

Devamını Oku »

Google Tag Manager (GTM) Nedir? Ne İşe Yarar?

Google Tag Manager (GTM), web sitelerine ve mobil uygulamalara farklı etiketleri kolayca eklemeye imkan veren bir Google aracıdır. Tamamen ücretsiz olarak sunulan bu araç, Analytics, Ads ve Search Console gibi diğer Google araçları ile entegre hale getirilebilir. Böylece ilgili web sitesindeki kullanıcı davranışları, çok daha detaylı bir şekilde takip edilir. GTM, dijital pazarlamanın en önemli metriklerinden olan dönüşümlerin etkili bir…

Devamını Oku »
Başa dön tuşu